דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקנים מתנפחים כחלק ממסיבת יום הולדת 

מאת    [ 30/07/2009 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2306 פעמים ]

שנים עברו מאז היותי בקרקס, שם כל הליצנים והלהטוטנים בקצב מסחרר רוקדים ורצים ועפים להם כמו רוח מצד האחד של האוהל לצידו השני ונראה כי ללא מאמץ הם מרחפים להם שם באוויר. מיני סלטות והקפיצות למטה על הטרמפולינה...פשוט תאווה לכל ילד.

הטרמפולינה הזו שהתחילה בקטן היוותה מנוף ושידרגה את עצמה פי כמה וכמה דרגות של יצירתיות וככה הפכה עצמה לאחת האטרקציות המעניינות והמלהיבות שיש לה להציע לעולם הילדים. ככה החלה ידידות מופלאה של המתנפחים והמגלשות ועוד התפתחו להם רעיונות מגניבים למתנפחים במשך הזמן והגיענו עד היום עם שלל מתקני ג'מבורי בכל צבע וגדלים עד אין סוף עצומים, רחבי ידיים והם מספקים בריכת כדורים ומזרונים, מתנפחים שיוצרו בסגנונות שונים ועוצבו חזותית במגוון צורות עם כל כך הרבה פעילויות במתחמה.

מתנפחים של רכבת, ארמון או חללית, דמויות של ליצנים מתנפחים, בובות ענקיות, ועוד אביזרים שהילדים פשוט מתים עליהם. אם היבשה נמאסה עליכם אז תמיד תוכלו לקפוץ לבריכת מים מתנפחת מלאה בקצף מתוך מגלשה ענקית שממתינה לכם על שפת הבריכה.

פעם אחר פעם וזה עדיין לא משעמם כי בתוך המתנפחים יש אטרקציות שונות ומרובות. התיחום של הג'מבורי נהפך למעין מגרש משחקים שם ניתן לשחק ללא קשר למתנפחים, אולי רק לנוח על מיטת צעצוע מתנפחת שיכולה להכיל הרבה מאד ילדים עליה ופשוט לנוח. נחתם דקה וחצי? נמשיך ונזחל בתוך מבוכים של טירות וסתם להשתולל בגן עדן לילדים של הרי טיפוס ואתגרונים של מיני פעילויות אקסטרים.

מה יש לילדים בוגרים יותר? לא שכחו אתכם כי גם אתם מוזמנים להיכנס לתא הכסף או לנופף לשלום מקיר ולהתאגרף בזירת סומו, אולי להתאגרף ואם לא אז להיות על מתקן ענקי עם מוט מתנפחת ולנסות להישאר עומד ולהפיל את האחרים (אל תצחקו, זו לא משימה פשוטה).

כשהשאיפה היא מתוחכמת יותר, המתנפחים לא מאכזבים אותנו ומציעים אוהלים מתנפחים, קרוונים ופסלי נוי לאירועים, מתנפחים בצורת שלטי חוצות לאירועים גדולים, שערים לאירועי ספורט, גופי תאורה מרשימים והיד עודנה נטויה.

בנושא הבטיחות ייזקף לזכות המתנפחים כי הם לא מזיקים ובטוחים לילדים, הכול גמיש ולכן במקרים של נפילה- מסתבר שהמזרון מקבל מכה מהילד ולא ההפך.

בקיצור, המתנפחים הם אטרקציה מעניינת, מרעננת ומכיוון שכל מתנפח או מתחם ג'מבורי שונה מרעהו, הילדים ממשיכים לזרום לשם, להוציא אנרגיות ואף פעם לא נמאס להם להתרוצץ, לקפוץ ולהתגלש.

ומה הכי טוב בכל הסיפור הזה? עדיף שילדינו היקרים יוציאו אנרגיה מחוץ לבית ויהרסו שם את המקום כך שהם יגיעו הביתה ילדים טובים עייפים, ולישון....

כנסו לאתר letsparty.co.il למציאת מיטב המתקנים המתנפחים ותגשימו את משאלת יום ההולדת של ילדכם.
אורנית לוי, מקדמת אתר letsparty מסיבת יום הולדת
http://letsparty.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב